HUISREGELS

Bij het gebruik van onze Obstacle Gym verklaart u akkoord te gaan met onze huisregels.

Onze huisregels zijn er om het u, en anderen, zoveel mogelijk naar de zin te maken zodat u prettig kunt sporten. U dient een ieder met respect te behandelen. Het niet respectvol behandelen van anderen kan onmiddellijke royering tot gevolg hebben.

• Uw ledenpas en of polsbandje is het bewijs dat u gebruik mag maken van onze Obstacle Gym. Zonder dit bewijs kan  u de toegang tot de lessen en trainingen worden geweigerd.
  • Bij verlies of het aanbrengen van schade, waardoor de pas, niet meer kan worden gebruikt worden de kosten voor het aanmaken van een nieuwe ledenpas op u verhaald. Deze kosten bedragen € 15,00.
  • Toegang tot de zaal is slechts toegestaan aan geregistreerde deelnemers. U bent verplicht zich te melden bij onze balie alvorens u onze Obstacle Gym betreed.
  • Alvorens gebruik te maken van onze Obstacle Gym is iedereen verplicht om eenmaal bij aanvang onze waiver/aansprakelijkheid formulier  in te vullen. Zonder het invullen van deze waiver/ aansprakelijkheid formulier wordt u de toegang geweigerd.
  • Zorg ervoor dat u minimaal 15 minuten voor aanvang van de les aanwezig bent
  • U neemt op eigen risico deel aan de lessen en trainingen.
  • ObstacleSkillz aanvaardt geen aansprakelijkheid voor enige vorm van lichamelijk letsel, welke u voor, in en om ons pand, tijdens of na lessen, trainingen en het gebruik van de obstakels mocht overkomen.
  • Enig letsel bij kinderen of schade aan eigendommen van kinderen is voor eigen risico van ouder/voogd.
  • Het is niet toegestaan om de zalen te betreden met buitenschoenen.
  • U wordt geacht een handdoek te gebruiken op de fitnesstoestellen.
  • U wordt verzocht de door u gebruikte attributen terug te plaatsen op de plek waar het hoort.
  • Maak na gebruik van fitness- en cardioapparatuur  het apparaat schoon en transpiratievrij. Dit kan door gebruik te maken van de aanwezige papierrollen en het daarvoor bestemde desinfectiemiddel.
  • Alleen bidons met een afsluitbare dop zijn toegestaan. Gelieve deze goed afgesloten te houden bij gebruik in onze Obstacle Gym.
  • Het nuttigen van etenswaren is onze Obstacle Gym niet toegestaan.
  • Het pand van Obstacle Skillz is geheel rookvrij.
  • Tijdens de training draagt u schone en correcte sportkleding.
  • Het is niet toegestaan om tassen neer te legen bij balie en/of bar. U kunt gebruik maken van onze lockers tegen 0,50 cent of u spullen opbergen in de daarvoor bestemde kasten, het gebruik hiervan is op eigen risico. ObstacleSkillz haar medewerkers en/of andere hulppersonen zijn niet aansprakelijk voor schade als gevolg van diefstal of verdwijning van goederen uit een locker en of onze kasten.
  • Het is niet toegestaan om spullen in de lockers te laten voor een volgend bezoek. Achtergelaten kleding en/of andere eigendommen zullen worden verwijderd en 1 week worden bewaard.
  • Iedere bezoeker is aansprakelijk voor de door hem of haar aan de eigendommen van ObstacleSkillz toegebrachte schade. Deze schade zal daarom ook op u worden verhaald.
  • ObstaceleSkillz aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade en/of verlies van eigendommen van de bezoeker in en om ons pand en of tijdens de lessen en het gebruik van Obstacle Gym.