Selecteer een pagina

JUNIOR KICK-BOKS

STOP THINKING START TRAINING

KICK-BOKSEN EN JUMPEN VOOR JUNIOREN

Elke maandag en woensdag middag van 16:00 – 17:00 Kick-Boks voor kinderen tussen de 8 en 12 jaar oud. In deze groepsles boosten kinderen hun zelfvertrouwen, verbeteren ze hun conditie en leren ze sociaal en respectvol met elkaar omgaan! Een leuke en speelse manier van sporten! Een leuke work-out om kinderen weerbaarder te maken, fit te worden en te blijven! Wilt u kind het een keertje proberen dan is dat geen enkel probleem! Het is mogelijk om een eenmalige try-out les te boeken via onze Whatsapp Chat functie of per email purmerend@obstaclegym.nl Wij hebben ook een Kick-Boks & Jump abonnement, de naam zegt het al in dit abonnement zit wekelijks springen bij Jumpzkillz Purmerend bij in begrepen!

TIJDEN

Maandag
16:00 – 17: 00

Woensdag
16:00 – 17: 00

“FLOAT LIKE A BUTTERFLY, STING LIKE A BEE. YOUR HANDS CAN’T HIT WHAT YOUR EYES CAN’T SEE.”

BOEK EEN PROEFLES

Heb jij intresse in deze groepsles en/of in onze gym? Vraag dan hier een gratis proefles aan!

ONZE ABONNEMENTEN

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
  • Geen inschrijfgeld
  • Opzegbaar per maand na 12 maanden