PERSONAL
TRAINING

Jouw doelen behalen? Je beter voelen? Afvallen? Sterker worden? Een OCR lopen? Bij de leukste sportschool van Purmerend gaat dat lukken!

GRATIS INTAKE GESPREK?

Jouw doelen behalen? Je beter voelen? Afvallen? Sterker worden? Een OCR lopen? Wat je doel ook is onze trainers helpen je graag

KRACHT OPBOUWEN

Wil je sterker worden en je beter en zelfverzekerd voelen? Laat ons je helpen! Stap voor stap begeleiden we jou naar een betere versie van jezelf.

SPECIFIEKE TRAININGEN

Obstaclegym is de sportschool in Purmerend voor specifieke trainingen! Trainen voor een OCR de Mud Masters of een ander specifiek doel? Bij de Obstaclegym bieden we diverse trainers aan om jouw specifieke doelen te bereiken. Plan nu een gratis intake gesprek.

AFVALLEN

Wil je gewicht (vet) verliezen? Ook daarbij kunnen we je helpen bij de Obstaclegym. Plan een intake gesprek bij ons in en dan maken we samen een plan om op een leuke en realistische manier jouw doelen te behalen.

BIJ ONS IS NIETS BASIC

Bij de Obstaclegym in Purmerend is niets basic, In onze sportschool kun je alles vinden als het gaat om fitness apparatuur en meer. Naast onze fitness apparatuur bieden wij een scala aan Obstakels en creatieve lessen om het sporten leuk te maken en te houden. Kom eens een kijkje nemen bij onze unieke sportschool en laat je verassen.

PERSONAL TRAINING PAKETTEN

PERSONAL

• 5 x 1 uur prive training €250
  • 10 x 1 uur prive training €450
  • 20 x 1 uur prive training €795

DUO

• 5 x 1 uur duo training €300
  • 10 x 1 uur duo training €550
  • 20 x 1 uur duo training €995

SMALL GROUP

• Small group trainingen vanaf 3 personen op aanvraag

€€€

Per maand

THE GREATER THE OBSTACLE, THE MORE GLORY IN OVERCOMING IT!